loading...
آخرین اخبار گجتی و فناوری های روز دنیا
SHM بازدید : 38 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

مانطور که می دانید نوکیا به واسطه قراردادی که با مایکروسافت دارد ، تا سال ۲۰۱۶ اجازه عرضه گوشی با برند خود را نخواهد داشت.اما این شرکت چند ماه پیش شایعات مربوط به بازگشت خود به دنیای اسمارت فون ها را تایید کرد و حالا انتشار تصاویر و مشخصات گوشی اندرویدی Nokia C1 نوید بازگشت این کمپانی محبوب به صنعت تلفن همراه را به ما می دهد.

SHM بازدید : 34 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

به نظر می رسد که سونی به فکر بروزرسانی محصولات قدیمی خود افتاده و قرار است تا برخی از مدل های سری Z خود را به اندروید ۵.۱.۱ لالی‌پاپ آپدیت کند.

SHM بازدید : 107 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

امروزه تنوع در بازار گوشی های هوشمند آنقدر زیاد شده که خریداران بسته به میزان اهمیتی که به انتخاب خود می دهند ممکن است ساعت ها ، روز ها و شاید ماه ها به تحقیق در مورد خرید گوشی مناسب خود بپردازند.

SHM بازدید : 57 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

مدتی است که شایعه شده کمپانی ال جی قصد دارد یک مدل جدید از پرچم دار امسال خود با نام جی ۴ نوت ( G4 Note ) را برای رقابت با گلکسی نوت ۵ راهی بازار کند.همچنین ثبت نام تجاری LG G4 Note ، توسط این کمپانی در رو های گذشته ، این شایعه را بسیار تقویت کرده است.امروز خبر رسیده که احتمالا ال جی این گوشی را در نمایشگاه IFA 2015 معرفی خواهد کرد

SHM بازدید : 46 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید نمایشگاه IFA 2015 از امروز در شهر برلین آغاز شده است. برهمین اساس شرکت چینی هوآوی هم به‌عنوان یکی از توسعه‌دهندگان گوشی‌های هوشمند در این نمایشگاه شرکت کرده است. این شرکت در جریان مراسم IFA 2015 فبلت سطح بالای هوآوی میت S را به‌طور رسمی معرفی کرد.Huawei Mate S نخستین گوشی هوشمندی به‌شمار می‌رود که در آن از فناوری فورس‌تاچ استفاده شده است.

SHM بازدید : 23 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

شرکت لنوو دیروز در جریان نشست مطبوعاتی نمایشگاه IFA، گوشی هوشمند Vibe S1 را معرفی کرد که در این دستگاه از دو دوربین جلو استفاده شده است. اصلی ترین ویژگی این گوشی، همین تعداد دوربین های جلو است که به گفته ی لنوو، این ویژگی به کاربران امکان ثبت تصاویر سلفی خلاقانه را می دهد. با ما همراه باشید.

SHM بازدید : 38 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

کمپانی ایسوس امسال سر و صدای زیادی در نمایشگاه IFA به پا کرده است.گویی این شرکت منتظر این نمایشگاه بوده تا تمام محصولات جدید خود را به صورت یکجادر این نمایشگاه معرفی کند.در همین راستان ایسوس نسل دوم ساعت هوشمند خود را با نام ZenWatch 2 معرفی کرد.

SHM بازدید : 27 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

همانطور که مطلب قبلی نوشتیم ، شرکت سونی ساعاتی پیش در کنفرانس خبری خود در نمایشگاه IFA از سه عضو جدید سری گوشی های اکسپریا به نام‌های Z5، Z5 Compact و Z5 Premium رونمایی کرد.سونی Z5 Premium اولین گوشی‌ هوشمند جهان است که به صفحه نمایش با کیفیت ۴K مجهز شده است.

SHM بازدید : 22 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

در نشست مطبوعاتی پیش از نمایشگاه IFA امسال سونی که ساعتی پیش به پایان رسید، این شرکت سه گوشی جدید را رسما معرفی کرد. گوشی هایی که پیش تر شایعات فراوانی از آن منتشر شده بود. زد ۵، زد ۵ کامپکت و زد ۵ پریمیوم، سه گانه ی سونی در ششمین سری ساخت گوشی های سری زد هستند. با ما همراه باشید.

SHM بازدید : 27 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

ایسر امروز در کنار معرفی گوشی های و تبلت های مختلف خود از یک گوشی ۱۰ هسته‌ای مخصوص بازی رونمایی کرد.این گوشی گیمینگ که Acer Predator 6 نام گزاری شده از مشخصات قدرتمندی برخوردار است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

SHM بازدید : 21 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

کمپانی ایسر ( Acer ) امروز کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه IFA 2015 را برگزار کرد.یکی از محصولاتی که تا کنون ایسر در این رویداد از آن رونمایی کرد ، یک اسمارت فون جدید مبتنی بر ویندوز ۱۰ با نام Jade Primo می باشد که در ادامه با آن آشنا خواهید شد.نکته جالب در مورد این گوشی ، استفاده از ویندوز ۱۰ نسخه دسکتاپ در آن می باشد.

SHM بازدید : 21 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

اگر پیگیر اخبار فناوری و به ویژه پرچم داران جدید مایکروسافت باشید ، حتما می دانید که این شرکت در حال آماده سازی دو گوشی رده بالای جدید با سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل می باشد.این دو گوشی هوشمند که با نام رمز تاک من و سیتی من آنها می شناسیم و احتمالا با نام های لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL رونمایی خواهند شد ، از مشخصات فنی خوبی برخوردار بوده و امروز فاش شده که از فناوری شارژ سریع کوالکوم نیز پشتیبانی خواهند کرد.این ویژگی جدید توسط چیپست های کوالکام اسنپدراگون ۸۰۸ و کوالکام اسنپدراگون ۸۱۰ مورد استفاده در این محصولات پشتیبانی می شود.

SHM بازدید : 19 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

طی هفته های اخیر اخبار و شایعات زیادی پیرامون نسل دوم ساعت هوشمند موتورولا موتو ۳۶۰ منتشر گردید.حالا شرکت لنوو ( مالک موتورولا ) رسما دعوتنامه مراسم رونمایی از نسخه جدید این اسمارت واچ را که قرار است در تاریخ هشتم سپتامبر (۱۷ شهریور) در شهر شانگهای چین برگزار گردد ، ارسال کرد.

SHM بازدید : 39 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

به تازگی مشخصات پرچم دار جدید کمپانی چینی میزو با نام Meizu ME5 از طریق بنچمارک های انتوتو فاش شده و این گوشی موفق به کسب امتیاز ۶۹۰۰۰ در ابن بنچمارک شده است.

SHM بازدید : 45 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

کمپانی سامسونگ ساعاتی پیش نسخه جدیدی از گوشی ارزان قیمت پایین رده گلکسی Galaxy J1 را با نام Galaxy J1 Ace و شماره مدل J110H برای عرضه در بازارهای هند ، معرفی نمود.

SHM بازدید : 22 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

همانطور که امروز در مطلب ، زمان برگزاری کنفرانس های مهم نمایشگاه IFA 2015 به اطلاع شما رساندیم ، هواوی فردا کنفرانس رسمی خود در حاشیه نمایشگاه IFA 2015 را برگزار خواهد کرد.یکی از مهمترین محصولاتی که قرار است فردا در این رویداد معرفی گردد گوشی هواوی میت S ( Huawei MateS ) است که تا امروز اخبار و اطلاعات بسیاری از آن منتشر شده و با ویژگی های جدیدی که در خود دارد ، سرو صدای زیادی به پا کرده است.اکنون چند تصویر رندر شده و زنده از این گوشی منتشر شده که در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.

SHM بازدید : 29 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

سونی به رسم هر ساله خود ، پرچم دار جدیدش را در نمایشگاه IFA 2015 معرفی نمود.اما پرچم دار امسال سونی با سال های قبل تفاوتی بزرگ دارد و آن هم انتظار فروان از آن است.این انتظار به دلیل ناکامی گوشی رده بالای این شرکت یا همان +Sony Xperia Z3 به وجود آمده که چند ماه پیش معرفی گردید.طراحی و مشخصات تکراری اکسپریا Z3 پلاس و همچنین مشکل گرم کردن پردانزده اسنپدراگون ۸۱۰ در این محصول طرفداران سونی را حسابی عصبانی و نا امید کرد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 131
  • بازدید سال : 1,247
  • بازدید کلی : 13,357
  • کدهای اختصاصی