loading...
آخرین اخبار گجتی و فناوری های روز دنیا
SHM بازدید : 106 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

امروزه تنوع در بازار گوشی های هوشمند آنقدر زیاد شده که خریداران بسته به میزان اهمیتی که به انتخاب خود می دهند ممکن است ساعت ها ، روز ها و شاید ماه ها به تحقیق در مورد خرید گوشی مناسب خود بپردازند.

SHM بازدید : 23 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

شرکت لنوو دیروز در جریان نشست مطبوعاتی نمایشگاه IFA، گوشی هوشمند Vibe S1 را معرفی کرد که در این دستگاه از دو دوربین جلو استفاده شده است. اصلی ترین ویژگی این گوشی، همین تعداد دوربین های جلو است که به گفته ی لنوو، این ویژگی به کاربران امکان ثبت تصاویر سلفی خلاقانه را می دهد. با ما همراه باشید.

SHM بازدید : 27 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

ایسر امروز در کنار معرفی گوشی های و تبلت های مختلف خود از یک گوشی ۱۰ هسته‌ای مخصوص بازی رونمایی کرد.این گوشی گیمینگ که Acer Predator 6 نام گزاری شده از مشخصات قدرتمندی برخوردار است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

SHM بازدید : 21 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

کمپانی ایسر ( Acer ) امروز کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه IFA 2015 را برگزار کرد.یکی از محصولاتی که تا کنون ایسر در این رویداد از آن رونمایی کرد ، یک اسمارت فون جدید مبتنی بر ویندوز ۱۰ با نام Jade Primo می باشد که در ادامه با آن آشنا خواهید شد.نکته جالب در مورد این گوشی ، استفاده از ویندوز ۱۰ نسخه دسکتاپ در آن می باشد.

SHM بازدید : 21 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

اگر پیگیر اخبار فناوری و به ویژه پرچم داران جدید مایکروسافت باشید ، حتما می دانید که این شرکت در حال آماده سازی دو گوشی رده بالای جدید با سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل می باشد.این دو گوشی هوشمند که با نام رمز تاک من و سیتی من آنها می شناسیم و احتمالا با نام های لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL رونمایی خواهند شد ، از مشخصات فنی خوبی برخوردار بوده و امروز فاش شده که از فناوری شارژ سریع کوالکوم نیز پشتیبانی خواهند کرد.این ویژگی جدید توسط چیپست های کوالکام اسنپدراگون ۸۰۸ و کوالکام اسنپدراگون ۸۱۰ مورد استفاده در این محصولات پشتیبانی می شود.

SHM بازدید : 39 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

به تازگی مشخصات پرچم دار جدید کمپانی چینی میزو با نام Meizu ME5 از طریق بنچمارک های انتوتو فاش شده و این گوشی موفق به کسب امتیاز ۶۹۰۰۰ در ابن بنچمارک شده است.

SHM بازدید : 31 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
لنوو اسمارت فون اندرویدی Vibe X خود را در سال ۲۰۱۳ عرضه کرد و درحال حاضر این اسمارت فون باریکترین محصول سطح بالای این کمپانی چینی به حساب می آید. ابعاد این دستگاه ۱۴۴ در ۷۴ در ۶.۹ میلیمتر و وزن آن ۱۲۱ گرم است.

SHM بازدید : 31 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
اسمارت فون Oppo Neo که دستگاهی سطح متوسط است رسما معرفی شد. این اسمارت فون دارای صفحه نمایشی ۴.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل و چگالی پیکسلی ۲۱۷ppi می باشد. قدرت این محصول را یک پروسسور دو هسته ای ۱.۳ گیگاهرتزی تامین می کند.

SHM بازدید : 23 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
قبلا اعلام شده بود که شرکت HP درحال کار برروی محصولاتی جدید شامل یک فبلت و یک تبلت است، محصولاتی که امروز رسما معرفی شدند. اولین محصول معرفی شده آنها یک اسمارت فون یا فبلت با نام Slate6 VoiceTab و دومین محصول آنها تبلتی ۷ اینچی Slate7 VoiceTab می باشد.

SHM بازدید : 36 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
اسمارت فون Moto G را می بایست یکی از بهترین گزینه های اندرویدی با قیمتی مناسب برای خرید دانست. این اسمارت فون هم اکنون نسخه ای جدید با نام Google Play Edition دارد که تجربه استفاده از اندروید خام ۴.۴.۲ برروی این اسمارت فون را در اختیار کاربر می گذارد. همانطور که میدانید اسمارت فونMoto G Google Play Edition  نیز از همان لانچری استفاده میکند که برروی دستگاههای نکسوس قرار دارد، آنهم بدون هیچگونه اپلیکشن اضافی از سوی موتورولا. البته گوگل از ویژگی های زیر برروی این دستگاه پشتیبانی میکند.

SHM بازدید : 21 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
اخیراً شرکت HP علاقه زیادی به همکاری مشترک با گوگل از خود نشان داده. از آن میان می‌توان به تولید کرومبوک 11 با سیستم‌عامل Chrome OS و همچنین 4 تبلت اندرویدی اشاره کرد. اما ظاهراً داستان به همین جا ختم نخواهد شد و این شرکت ریشه‌دار این بار به سراغ تولید تلفن‌های هوشمند اندرویدی می رود.

SHM بازدید : 32 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
یکی از محصولات جدید Hisense یک اسمارت فون یا فبلت بسیار بزرگ است که نظر ابعاد بیشتر شبیه به یک تبلت می باشد، اما به هرحال این دستگاه جز خانواده فبلت ها به حساب می آید. این فبلت X1 نام دارد که از صفحه نمایشی ۶.۸ اینچی ۱۰۸۰p IPS بهره می برد. این دستگاه قبل از اینکه در ایالات متحده روانه بازار شود در کشور سازنده آن یعنی چین عرضه میشود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 1,187
  • بازدید کلی : 13,297
  • کدهای اختصاصی