loading...
آخرین اخبار گجتی و فناوری های روز دنیا
SHM بازدید : 37 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

مانطور که می دانید نوکیا به واسطه قراردادی که با مایکروسافت دارد ، تا سال ۲۰۱۶ اجازه عرضه گوشی با برند خود را نخواهد داشت.اما این شرکت چند ماه پیش شایعات مربوط به بازگشت خود به دنیای اسمارت فون ها را تایید کرد و حالا انتشار تصاویر و مشخصات گوشی اندرویدی Nokia C1 نوید بازگشت این کمپانی محبوب به صنعت تلفن همراه را به ما می دهد.

SHM بازدید : 33 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

به نظر می رسد که سونی به فکر بروزرسانی محصولات قدیمی خود افتاده و قرار است تا برخی از مدل های سری Z خود را به اندروید ۵.۱.۱ لالی‌پاپ آپدیت کند.

SHM بازدید : 41 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

شرکت ریزر ( Razer  ) یکی از کمپانی های مطرح در زمینه تولید تجهیزات بازی و سرگرمی امروز از دسته ی بازی جدید خود برای اکس باکس وان با نام Razer Wildcat که به طور مخصوص برای بازیکنان eSports ساخته شده است رونمایی کرد.

SHM بازدید : 35 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

کمپانی ال جی امروز نسخه جدید و ارتقاء یافته ساعت هوشمند لوکس Watch Urbane را معرفی کرد ال‌جی اوایل سال جاری میلادی .نسخه اولیه ساعت هوشمند Watch Urbaneرا با طراحی کلاسیک و زیبا معرفی نمود و حالا مدل اشرافی آن را با افرودن پسوند لوکس ( Luxe ) معرفی کرده است.

SHM بازدید : 106 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

امروزه تنوع در بازار گوشی های هوشمند آنقدر زیاد شده که خریداران بسته به میزان اهمیتی که به انتخاب خود می دهند ممکن است ساعت ها ، روز ها و شاید ماه ها به تحقیق در مورد خرید گوشی مناسب خود بپردازند.

SHM بازدید : 28 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

کمپانی سامسونگ ساعاتی پیش کنفرانس معرفی محصولات جدید خو در نمایشگاه IFA 2015 را برگزار کرد.این شرکت در این رویداد اولین پخش‌کننده‌ی بلو-ری UHD یا ۴K جهان را معرفی نمود.این دستگاه در مقایسه با پخش‌کننده‌های عادی بلو-ری به مراتب وضوح و کیفیت بالاتری ارایه می‌دهد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

SHM بازدید : 25 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

کمپانی اینتل چندی پیش از کامپیوتر جیبی خود با نام Compute Stick رونمایی کرد.حالا ایسوس پاسخ اینتل را با VivoStick داده است.VivoStick یک کامپیوتر کوچک است که با وصل شدن از طریق USB به یک تلویزیون یا مانیتور سازگار ، به یک کامپیوتر شخصی تمام-عیار تبدیل می‌شود که ویندوز ۱۰ را اجرا می‌کند.

SHM بازدید : 38 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

کمپانی ایسوس امسال سر و صدای زیادی در نمایشگاه IFA به پا کرده است.گویی این شرکت منتظر این نمایشگاه بوده تا تمام محصولات جدید خود را به صورت یکجادر این نمایشگاه معرفی کند.در همین راستان ایسوس نسل دوم ساعت هوشمند خود را با نام ZenWatch 2 معرفی کرد.

SHM بازدید : 27 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

کمپانی ایسر در عرضه محصولات گیمینگ ید طولایی دارد.در همین راستا این شرکت امروز در نمایشگاه IFA 2015 از یک کامپیوتر گیمینگ قدرتمند از سری محصولات مخصوص بازی Predator رونمایی کرد.

SHM بازدید : 41 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) جدیدترین مدل از سری بی‌نظیر سیستم‌های بخار مراقبت از لباس‌ها را این هفته در نمایشگاه IFA برلین رونمایی می‌کند. دستگاه منحصربه‌فرد ال‌جی استایلر (LG Styler) برای تر و تازه نگه‌داشتن لباس‌ها بدون مواد شیمیایی طراحی شده است و راه‌حلی ایده‌آل برای لباس‌هایی نظیر کت‌ها، ژاکت‌ها و لباس‌های پشمی و ابریشمی است که به نگهداری ویژه نیازمند هستند.

SHM بازدید : 22 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

کمپانی بزرگ گوگل امروز رسما لوگوی جدید خود را رونمایی کرد.ظاهر این لوگو ساده و زیبا تر از قبل شده و همان رنگ های همیشگی آبی، زرد، قرمز و سبز در آن استفاده شده است.فونت به کار رفته در این لوگوی جدید نیز تا حد زیادی با فونت sans-serif شباهت دارد.گوگل همچنین ویدیویی برای رونمایی از آرم جدید خود منتشر کرده که در ادامه مطلب تماشا خواهید کرد.

SHM بازدید : 31 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
لنوو اسمارت فون اندرویدی Vibe X خود را در سال ۲۰۱۳ عرضه کرد و درحال حاضر این اسمارت فون باریکترین محصول سطح بالای این کمپانی چینی به حساب می آید. ابعاد این دستگاه ۱۴۴ در ۷۴ در ۶.۹ میلیمتر و وزن آن ۱۲۱ گرم است.

SHM بازدید : 36 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
مناطق متروکه و دورافتاده همواره برای قصه‌پردازان و کودکان جذاب بوده‌اند و بسیاری از افسانه‌های جن و پری به این مکان‌ها نسبت داده می‌شوند. ترس و وحشت بشر از این مناطق مرموز همواره دستخوش بسیاری از آثار مختلف ادبی و سینمایی ژانر وحشت بوده‌اند. در ادامه برخی از مرموزترین این مکان‌ها را معرفی خواهیم کرد.

SHM بازدید : 39 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
درحالی‌که زمان نسبتاً زیادی از عرضه ویندوز 8 می‌گذرد، این سیستم‌عامل نتوانسته است به محبوبیت مناسبی دست یابد و هنوز در بازار عرضه ویندوزهای XP و 7 در سطح محبوبیت بالاتری نسبت به آخرین سیستم‌عامل مایکروسافت دارند.

SHM بازدید : 27 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
از آنجایی که اپل هنوز کوچک‌ترین سر نخی در مورد شکل ظاهری iWatch نداده، بسیاری از طراحان دست به کار شده‌اند و تمام خلاقیت خود را به کار گرفته‌اند و طرح‌های بی نظیری را در مورد این ساعت خیالی خلق کرده‌اند. این روزها تصاویر مفهومی جدیدی در فضای مجازی منتشر شده. تاد همیلتون، با الهام گرفتن از سیستم عامل iOS 7، دستبند Fuel Band شرکت نایکی، و طرح اولیه توماس باگنر طرح مفهومی زیبایی را ارائه کرده.

SHM بازدید : 22 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
گویا بالاخره نوبت به معرفی رسمی دستگاه های مجهز به سیستم عامل تایزن (Tizen OS) رسیده است. پس از ماه‌ها گمانه زنی در مورد سیستم عامل جدید تایزن، به زودی شاهد بازیگر جدیدی در عرصه سیستم عامل‌های موبایل خواهیم بود. ظاهراً سامسونگ روز 4 اسفند خبرهای جدیدی در این مورد خواهد داشت.

SHM بازدید : 22 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
گوگل اعلام نموده است که به کسانی که بتوانند ChromeOS را هک کنند تا 2.7 میلیون دلار جایزه خواهد داد. البته برای دست یافتن به جایزه نمی‌توانید در خانه‌ی خود و در آسایش به انجام این کار بپردازید؛ در عوض لازم است مسافرتی به ونکوور داشته باشید و در کنفرانس امنیتی CanSecWest شرکت نمایید تا در چهارمین رقابت Pwnium گوگل که در ماه مارس برگزار می‌شود توانایی و مهارت خود را به نمایش بگذارید.

SHM بازدید : 26 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
کمپانی سامسونگ در این ماه یک رکورد بسیار عالی را به ثبت رسانده و آن، معرفی و عرضه 5 تبلت در یک ماه است. در عین حال، ممکن است این کمپانی کره‌ای، محصولات جدید دیگری را در آینده‌ای نزدیک معرفی نماید.

SHM بازدید : 16 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
کمپانی SimpleAir مؤسسه‌ای است که بسیاری از کمپانی‌های فعال در حوزه‌ی فناوری را تحت تعقیب قرار داده است. از جمله‌ی این کمپانی‌ها می‌توان به اپل، سامسونگ، موتورولا و مایکروسافت اشاره کرد که دادگاه حکم محکومیت این کمپانی‌ها را به‌دلیل سوءاستفاده از این پتنت (اختراع) صادر کرده است.

SHM بازدید : 20 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
یکی از محصولات سامسونگ که انتظار می رود بزودی معرفی شود اسمارت فون یا فبلت Galaxy Note 3 Neo می باشد. قبلا اطلاعات و تصاویری از این محصول سامسونگ منتشر شده بود، اما این بار نوبت به تصاویر رسمی و مطبوعاتی این اسمارت فون رسیده که برروی وب قرار گیرد. براساس گزارش SamMobile این محصول هم اکنون در بلژیک بصورت پیش فروش در دسترس قرار دارد و قیمت آن حدود ۸۱۲ دلار اعلام شده است! (از سوی وبسایت فروشنده)

SHM بازدید : 42 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
چندي پيش بود که F-Secure در گزارشي اعلام کرد که 97 درصد از نرم افزار هاي مخرب موبايل سيستم عامل اندرويد را نشانه گرفته اند.اکنون براساس گزارش جدید امنیتی سیسکو، مقصد حدود ۹۹ درصد از نرم افزارهای مخرب تلفن همراه (malware) سیستم عامل اندروید گوگل می باشد. در واقع این سیستم عامل موبایل مقصدی بسیار مناسب برای اکثر نرم افزارهای مخرب در سال گذشته میلادی بوده است.

SHM بازدید : 30 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
کمپانی سونی نسخه Wi-Fi (فقط Wi-Fi) اکسپریا Z Ultra را در ژاپن معرفی کرد. این دستگاه (یا بهتر است بگوییم مینی تبلت) از جمعه این هفته یعنی ۲۴ ژانویه در ژاپن عرضه می شود. این دستگاه فوق باریک قیمتی در حدود ۵۰۰ دلار دارد، همچنین سونی در کنار آن نسخه LTE از Xperia Z Ultra را برای اپراتور KDDI عرضه می کند.

SHM بازدید : 38 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
خیرا، گزارش‌های متعددی در مورد استفاده از حس‌گر عنبیه (iris) در پرچمداران سامسونگ و ال‌جی منتشر شده است که حکایت از استفاده از این حس‌گر به‌جای سنسور اثر انگشت‌خوان دارد، سنسوری که در پرچمدار اپل نیز تعبیه شده است. اما گویا ال‌جی تصمیم دیگری دارد که در ادامه مطلب به آن می‌پردازیم.

SHM بازدید : 30 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
برای اولین بار در تاریخ اینترنت، هکر ها به یک یخچال هوشمند با قابلیت اتصال به اینترنت حمله ور شده از آن به عنوان یک ماشین ارسال کننده اسپم استفاده کردند! این یخچال از تاریخ 23 دسامبر به مدت دو هفته در اختیار یک Botnet قرار گرفته است و حجم زیادی از ایمل ها توسط آن به کاربران مختلف ارسال شد.

SHM بازدید : 24 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
کمپانی هوآوی اخیراً اعلام کرده که در ابتدای ورود این کمپانی به بازار گوشی های هوشمند، هیچ یک از شبکه های مخابراتی به اینکه آنها خواهند توانست به یکی از سازندگان بزرگ گوشی های هوشمند تبدیل شوند اطمینان نداشتند و هوآوی زمان و تلاش بسیاری برای متقاعد کردن آنها صرف کرده است. حالا پس از معرفی آخرین گوشی هوشمند این کمپانی (Ascend Mate 2) هوآوی اعلام کرده که به جایگاه سوم بزرگ ترین تولید کنندگان گوشی های هوشمند ارتقا پیدا کرده و برنامه های زیادی برای گسترده تر کردن سطح نفوذ خود در بازار گوشی های هوشمند دارد.

SHM بازدید : 26 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
براساس آخرین گزارشی که به تازگی منتشر شده نسل جدید تبلت های معروف Google Nexus دارای یک پروسسور اینتل خواهد بود، تبلتی که در سه ماهه دوم سال جاری معرفی می شود. این اطلاعات از طریق منابع داخلی DigiTimes بدست آمده است.

SHM بازدید : 29 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
در جریان برگزاری کنفرانس دی.ال.دی در آلمان، مدیر اپلیکیشن واتس‌اپ (WhatsApp) رسما اعلام کرد که این اپلیکیشن اکنون به طور روزانه بیش از ۵۴ میلیارد پیام را جابجا می‌کند که شامل ۳۶ میلیارد پیام خارج از این پلتفرم و ۱۸ میلیارد پیام داخل این پلتفرم را شامل می‌شود.

SHM بازدید : 32 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
حتما مي دانيد برخی از گوشی‌هاي موجود در بازار دوسیم‌کارته هستند. احتمالا به این نوع گوشی‌ها، نیاز دارید یا علاقه مندید تا یکی از آن‌ها را خریداری نمایید اما واقعا، گوشی‌های دوسیم‌کارته چگونه کار می‌کنند؟! آیا آن‌ها، گران قیمت‌تر هستند؟! از کدام برند، باید تلفن همراه دو‌سیم کارته بخرم؟! این چیزهایی است که پاسخ آن‌را در این مقاله کوتاه، خواهید یافت. با گجت نيوز همراه باشید.

SHM بازدید : 44 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
دستگاه های خودپرداز که با نام ATM یا عابر بانک شناخته می شوند، برای پردازش دستورات کاربران و همچنین مدیریت پرداخت و تراکنش ها به سیستم عامل مجهز هستند. نکته جالب توجه در خصوص این دستگاه ها، استفاده 95 درصد آنها از ویندوز منقرض شده XP است. در حقیقت سیستم عاملی که 12 سال قبل معرفی گردید، هنوز قابل اعتماد ترین گزینه برای بانک ها به شمار می رود.

SHM بازدید : 35 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
گوشی هواوی Ascend P6 به دلیل طراحی زیبا و امکانات و قیمت مناسب اخیراً طرفداران زیادی پیدا کرده است. هواوی به تازگی این مدل را ارتقا داده و با تغییراتی کمی آن را با نام Ascend P6 S رونمایی کرده است.

SHM بازدید : 134 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
براساس خبری که به تازگی منتشر شده، نسخه “mini” از فبلت لومیا ۱۵۲۰ نوکیا در راه است. این اسمارت فون با نام Nokia Lumia 1520 V شناخته می شود و دارای صفحه نمایشی ۴.۳ اینچی است، درحالیکه فبلت لومیا ۱۵۲۰ دارای صفحه نمایش ۶ اینچی می باشد. صفحه نمایش نسخه “V” دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود.

SHM بازدید : 27 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
شرکت شارپ به تازگی محصولی جدید از خانواده تبلت های ویندوز معرفی کرده است. این محصول که RW-16G1 نام دارد از یک صفحه نمایش بزرگ ۱۵٫۶ اینچی بهره می برد و به دلیل داشتن ابعاد عریض ، مناسب برای امور طراحی و گرافیک می باشد.

SHM بازدید : 28 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
یکی از اعضای XDA به نام iRimas عکس ها و مشخصاتی از یک اسمارت فون مرموز سونی منتشر کرده است. ظاهر و مشخصات آن مشابه محصولات خانواده اکسپریا می باشد و با کد D6503 شناسایی شده است. صفحه نمایش این محصول ۵.۲ اینچ بوده و از آخرین پرچمدار شرکت سونی یعنی اکسپریاZ1 ضخامت کمتری را دارد. همچنین در عکس ها رابط کاربری جدیدی در قالب اندروید ۴.۳ خودنمایی می کند.

SHM بازدید : 32 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
طی یک سال اخیر تقریبا تمام تولیدکنندگان PC حداقل یک محصول تبدیل شدنی تبلت به لپ تاپ یا برعکس را عرضه کرده‌اند. تا اینجای کار محبوب‌ترین و شاید کاربردی‌تریم فرم‌فاکتور ارائه شده در این زمینه، یوگا لنوو است که حالا کمپانی ژاپنی پاناسونیک نیز محصول مشابه‌ آن را معرفی کرده است.

SHM بازدید : 25 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
مشخصات اولین تبلت مجهز به سیستم عامل فایرفاکس موزیلا منتشر شد. طبق اطلاعات بدست آمده سازنده این تبلت کمپانی معروف فاکسکان است، تبلتی که با کدنام Flatfish شناخته می شود. این تبلت قیمتی حدود ۱۵۰ دلار خواهد داشت، حتی موزیلا در تلاش است تا آن را با قیمتی زیر ۱۰۰ دلار عرضه کند.

SHM بازدید : 25 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
بدون شک توسعه دهندگان اندروید تمایل دارند تا به داخل انواع دستگاه ها سرک بکشند و با تغییرات نرم افزاری قابلیت های آن را بهبود دهند. ساعت هوشمند سامسونگ نیز از حمایت توسعه دهندگان به دور نبوده است و چندی پیش اولین رام غیر رسمی برای آن عرضه شد. اما به تازگی کاربران سایت XDA فراتر رفته اند و کرنلی را برای این ساعت هوشمند منتشر کرده اند که سرعت پردازنده دو هسته ای Cortex-A9 آن را تا ۱٫۶ گیگاهرتز افزایش می دهد.

SHM بازدید : 21 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
ویژگی‌هوشمند بودن با سرعتی فوق‌العاده در حال تسری یافتن در حوزه‌های لباس بوده و هر روز شاهد تولید نوع جدیدی از گجت‌های پوشیدنی هستیم که امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اما گوگل پا را فراتر نهاده و پس از گوگل‌گلس در حال تولید لنزی هوشمند است که پیش از پیش به بدن انسان نزدیک‌تر شده است. شاید پروژه‌ی آتی مربوط به تراشه‌ای باشد که در بدن انسان جای بگیرد. با ما همراه باشید.

SHM بازدید : 21 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
سامسونگ یک تبلت دیگر را به مجموعه تبلت‌های اندرویدی خود اضافه کرد. Galaxy Tab 3 Lite تبلت 7 اینچی بوده که با هدف مقرون به صرفه بودن و تطابق با بودجه قشر پایین بازار عرضه می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا مشخصات این دستگاه را مرور کنیم.

SHM بازدید : 20 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
روز چهارشنبه شرکت کره ای ال جی دو نسخه جدید (دو رنگ جدید) از اسمارت فون G2 خود را معرفی کرد. این رنگ ها طلایی و قرمز هستند که به رنگ های مشکی و سفید این اسمارت فون می پیوندند که در حال حاضر در بازار وجود دارند. قیمت آنها نیز دقیقا همانند نسخه های مشکی و سفید این دستگاه می باشد.

SHM بازدید : 31 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
اسمارت فون Oppo Neo که دستگاهی سطح متوسط است رسما معرفی شد. این اسمارت فون دارای صفحه نمایشی ۴.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل و چگالی پیکسلی ۲۱۷ppi می باشد. قدرت این محصول را یک پروسسور دو هسته ای ۱.۳ گیگاهرتزی تامین می کند.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 1,191
  • بازدید کلی : 13,301
  • کدهای اختصاصی