loading...
آخرین اخبار گجتی و فناوری های روز دنیا
SHM بازدید : 33 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

نیمه اول سال ۲۰۱۵ ، دوره زمانی خوبی برای علاقمندان به بازی های ویدیویی بود و عناوین بسیار خوبی در این در این محدوده زمانی منتشر گردید.حالا که این ۶ ماهه از سال به پایان رسیده نگاهی داریم به ۵ مورد از بهترین بازی های معرفی شده در نیمه اول سال ۲۰۱۵

SHM بازدید : 172 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
اسکنر اثر انگشت یکی ار ویژگی های بزرگ فروش گوشی‌های هوشمند مانند آی‌فون ۵S و HTC One Max برای شناسایی کاربر توسط اثرانگشت است و اولین بار این تکنولوژی را اپل با iPhone 5S به دنیای گوشی‌های هوشمند عرضه کرد. این ویژگی بسیار جذابی است و هرکسی علاقمند به داشتن آن روی تلفن همراه خود است.

SHM بازدید : 39 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
درحالی‌که زمان نسبتاً زیادی از عرضه ویندوز 8 می‌گذرد، این سیستم‌عامل نتوانسته است به محبوبیت مناسبی دست یابد و هنوز در بازار عرضه ویندوزهای XP و 7 در سطح محبوبیت بالاتری نسبت به آخرین سیستم‌عامل مایکروسافت دارند.

SHM بازدید : 18 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
این روزها هیچگونه کمبودی در بخش لانچرها برای پلتفرم اندروید وجود ندارد و برروی فروشگاه گوگل پلی انواع لانچرها همچون Nova و Apex Launcher وجود دارند. اما به نظر می رسد که یک شرکت مطرح درحال ورود به این بخش است و آن شرکت موزیلاست که در کنفرانس InContext 2014 اعلام کرد که لانچر جدید آنها برای اندروید درحال آماده شدن است.

SHM بازدید : 22 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
گویا بالاخره نوبت به معرفی رسمی دستگاه های مجهز به سیستم عامل تایزن (Tizen OS) رسیده است. پس از ماه‌ها گمانه زنی در مورد سیستم عامل جدید تایزن، به زودی شاهد بازیگر جدیدی در عرصه سیستم عامل‌های موبایل خواهیم بود. ظاهراً سامسونگ روز 4 اسفند خبرهای جدیدی در این مورد خواهد داشت.

SHM بازدید : 36 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
برخی شایعات حکایت از این موضوع دارند که در بهار سال آینده میلادی شاهد ارائه‌ی ویندوز 9 خواهیم بود. ولی یک منبع داخلی به تازگی گفته است که ممکن است جانشین ویندوز هشت را فقط با کمی صبر در اکتبر همین سال یعنی مهرماه 1393، در اختیار داشته باشیم.

SHM بازدید : 30 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
در جریان برگزاری کنفرانس دی.ال.دی در آلمان، مدیر اپلیکیشن واتس‌اپ (WhatsApp) رسما اعلام کرد که این اپلیکیشن اکنون به طور روزانه بیش از ۵۴ میلیارد پیام را جابجا می‌کند که شامل ۳۶ میلیارد پیام خارج از این پلتفرم و ۱۸ میلیارد پیام داخل این پلتفرم را شامل می‌شود.

SHM بازدید : 44 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
دستگاه های خودپرداز که با نام ATM یا عابر بانک شناخته می شوند، برای پردازش دستورات کاربران و همچنین مدیریت پرداخت و تراکنش ها به سیستم عامل مجهز هستند. نکته جالب توجه در خصوص این دستگاه ها، استفاده 95 درصد آنها از ویندوز منقرض شده XP است. در حقیقت سیستم عاملی که 12 سال قبل معرفی گردید، هنوز قابل اعتماد ترین گزینه برای بانک ها به شمار می رود.

SHM بازدید : 22 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
بعد از گذشت مدتی از عرضه نسخه بتا، کمپانی گوگل نسخه نهایی مرورگر کروم ۳۲ را منتشر کرد که این نسخه را می توان یکی از مهمترین آپدیت های ارائه شده برای این مرورگر دانست. کاربران سیستم عامل ویندوز ۸ می توانند بعد از آپدیت این مرورگر به نسخه ۳۲ از رابط کاربری مشابه Chrome OS (سیستم عامل کروم) بهره ببرند که شامل وب اپ لانچر نیز می شود.

SHM بازدید : 28 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
شایعات مربوط به عرضه نسخه اصلی بعدی ویندوز با نام رمز Threshold، برای مدتی است که به گوش می‌رسد. بر اساس گزارش‌های بدست آمده، Threshold تغییرات مهمی را به ویندوز 8 خواهد آورد که از این میان می‌توان بازگشت منوی استارت و آغاز همگرایی در این پلتفرم با هماهنگ‌سازی ویندوزفون و ویندوز RT را نام برد. همچنین مایکروسافت در حال کار بر روی ارائه یک اپ‌استور واحد برای ایکس‌باکس‌وان، ویندوز فون و ویندوز است.

SHM بازدید : 30 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
یکی از راه‌های پیدا کردن محبوب‌ترین عنوان‌های تولید شده در بین کمپانی‌های سازنده بازی در سال 2013، توجه به آمار جستجو و یا به اصطلاح سرچ کردن آن‌هاست. گوگل طبق عادت هر ساله خود، برترین آمار سرچ‌ها در هر موضوع را دسته‌بندی کرده و اعلام می‌کند. به همین خاطر ما نگاهی به ۵ بازی برتر در نتایج جستجوهای این موتور قدرتمند انداختیم تا برترین عناوین سرگرمی را از نگاه کاربران جهانی بهتر بشناسیم.

SHM بازدید : 29 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
سیستم عامل تیزن سامسونگ که با تاخیرات زیادی تاکنون مواجه شده در نهایت در ماه مارس و توسط اپراتور NTT DoCoMo ژاپن عرضه می شود. این خبر از سوی این شرکت و در گفتگویی با Agence France Press اعلام شد. قبل از اینکه این محصول در ژاپن رسما معرفی شود، احتمالا در رویداد MWC 2014 نیز به نمایش گذاشته خواهد شد، البته به همراه فروشگاه اپلیکشن مخصوص این سیستم عامل.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 115
  • بازدید سال : 1,231
  • بازدید کلی : 13,341
  • کدهای اختصاصی