loading...
آخرین اخبار گجتی و فناوری های روز دنیا
SHM بازدید : 78 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
شرکت ایسوس مانیتور 27 اینچی ROG Swift PG278Q را برای گیمرها تشنه کیفیت معرفی کرد. این مانیتور حرفه‌ای دارای دقت تصویر 1440×2560 پیکسل (WQHD)، بروزرسانی بیش از 120 هرتز و زمان پاسخگویی یک میلی‌ثانیه است. همچنین ایسوس برای کاملتر کردن این محصول ویژگی‌هایی مانند ASUS GamePlus و NVidia G-SYNC را به این محصول اضافه کرده است.

SHM بازدید : 489 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
در نمایشگاه CES امسال شرکت پاناسونیک یک تبلت غول‌اسا و بی‌نظیر معرفی کرد که 20 اینچی بوده و نمایشگر 4K داشت.این تبلت نیرومند در دو نوع عرضه می‌شود که مشخصات  آن را در ادامه مطلب مشاهده خواهيد کرد.با گجت نیوز همراه باشید.

SHM بازدید : 28 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
شایعات مربوط به عرضه نسخه اصلی بعدی ویندوز با نام رمز Threshold، برای مدتی است که به گوش می‌رسد. بر اساس گزارش‌های بدست آمده، Threshold تغییرات مهمی را به ویندوز 8 خواهد آورد که از این میان می‌توان بازگشت منوی استارت و آغاز همگرایی در این پلتفرم با هماهنگ‌سازی ویندوزفون و ویندوز RT را نام برد. همچنین مایکروسافت در حال کار بر روی ارائه یک اپ‌استور واحد برای ایکس‌باکس‌وان، ویندوز فون و ویندوز است.

SHM بازدید : 28 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
کاربران حرفه ای و رسانه های فعال در زمینه فناوری و سخت افزار، اکنون در نمایشگاه CES 2014 در لاس وگاس با جدیدترین فناوری ها و محصولات آشنا می شوند. کمپانی ADATA که در زمینه تولید حافظه (هارد دیسک، فلش مموری، کارت حافظه و حافظه رم) از حافظه های DDR4 خود در دو ظرفیت 8 و 16 گیگابایت در این نمایشگاه رونمایی کرد.

درباره Ram ,
SHM بازدید : 30 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
یکی از راه‌های پیدا کردن محبوب‌ترین عنوان‌های تولید شده در بین کمپانی‌های سازنده بازی در سال 2013، توجه به آمار جستجو و یا به اصطلاح سرچ کردن آن‌هاست. گوگل طبق عادت هر ساله خود، برترین آمار سرچ‌ها در هر موضوع را دسته‌بندی کرده و اعلام می‌کند. به همین خاطر ما نگاهی به ۵ بازی برتر در نتایج جستجوهای این موتور قدرتمند انداختیم تا برترین عناوین سرگرمی را از نگاه کاربران جهانی بهتر بشناسیم.

SHM بازدید : 43 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
به نظر می رسد که مذاکرات بین دو کمپانی مایکروسافت و سونی با موفقیت به پایان رسیده و این شرکت ژاپنی در سال ۲۰۱۴ به جمع کمپانی های سازنده اسمارت فون های ویندوز فون خواهد پیوست. Greg Sullivan مدیر ویندوزفون مایکروسافت تایید نمود که شرکت سونی در سال ۲۰۱۴ یک اسمارت فون ویندوز فون عرضه می کند.

SHM بازدید : 29 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
سیستم عامل تیزن سامسونگ که با تاخیرات زیادی تاکنون مواجه شده در نهایت در ماه مارس و توسط اپراتور NTT DoCoMo ژاپن عرضه می شود. این خبر از سوی این شرکت و در گفتگویی با Agence France Press اعلام شد. قبل از اینکه این محصول در ژاپن رسما معرفی شود، احتمالا در رویداد MWC 2014 نیز به نمایش گذاشته خواهد شد، البته به همراه فروشگاه اپلیکشن مخصوص این سیستم عامل.

SHM بازدید : 26 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
امروزه با پیشرفت تکنولوژی، محیط پیرامون ما مملو از ابزارها و گجت‌هایی شده که با فرامین صوتی کار می‌کنند. ما هم عادت کرده‌ایم که حداقل گاهی با لپ‌تاپ یا گوشی خود صحبت کنیم و به آن دستور بدهیم. البته در مورد بیشتر محصولات، زبان فارسی کاربرد ندارد و فعلاً باید از گفتار انگلیسی استفاده کنیم. یکی از محصولات جالب نمایشگاه CES امسال، Ivee Sleek است که اجازه‌ی کنترل کردن وسایل منزل با استفاده از فرامین صوتی را به کاربر می‌دهد. با ما باشید تا این محصول جالب را بیشتر بررسی کنیم.

SHM بازدید : 29 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
SET Solution با ارائه طرحی مفهومی به معرفی آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی اپل می پردازد. در روزهای اخیر شاهد انتشار خبرهایی در مورد آیپد بزرگتر اپل که احتمالا جانشین مک بوک ایر ۱۱ اینچی این شرکت می شود بوده ایم. ظاهرا این تبلت صفحه نمایشی در حدود ۱۲ اینچ خواهد داشت. صفحه نمایش این آیپد (کانسپت) دارای رزولوشن ۴K می باشد، ضمن اینکه برروی آن سنسور اثر انگشت TouchID که برروی آیفون ۵ اس وجود دارد، دوربین و دو ال ای دی فلش دیده می شود.

SHM بازدید : 24 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
آرکوس در دنیای ساعت‌های هوشمند به شکلی کاملا متفاوت وارد عمل شده است. این شرکت بیش از هر چیزی به محصول جدیدی که در این عرصه ارائه داده امید بسته و تصمیم دارد سه نوع ساعت هوشمند را برای طیف مشتریان گوناگون وارد بازار کند. در واقع این محصول جدید ساعت هوشمند ضد‌ آبی است که تا کنون برندی خاص به این نوع محصول توجهی نشان نداده است.

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 1,183
  • بازدید کلی : 13,293
  • کدهای اختصاصی